Jótanácsok virágküldéshez

Virágküldés mindig aktuális hírekkel. Virágot küldeni mindenki tud. Pár kattintás, és már ott is vagyunk egy virágküldő szolgálat webshopjában. Amire figyelnie kell, az ezután kezdődik. Virágküldés - beszéljünk róla. Mindig aktuális, a virágküldéshez, virágüzletekhez, virágokhoz és virágküldő szolgálatokhoz kapcsolódó tartalommal. Itt kibeszélünk mindent, amit a hivatalos virágküldős weblapjainkon nem teszünk.

Virágküldés, ajándék

csütörtök

Virágküldés napló 2016. 10. 06.

Valamikor ezt is el kell kezdeni, nem igaz? :) Bár jó pár éve él ez a blog, eddig nem volt affinitásom egyszerű szakmai, napi blogposztokat feltenni, hát változtatok.
Szóval őszintén, ma elég bánatos bálnafos idő volt egész nap, és rohangálás, szóval el is vesztettem a fonalat délelőtt, és délután már nehéz volt mindent összefogni. 
Panasz-panasz-panasz, persze. Tegnap valahogy minden flottul ment (azt hittem), pörgött minden, mára elveszett a dinamika. Igaz, volt ma is egy csomó sikeres virágküldés. A szálas virágküldés is beindult, pedig csak a héten eresztettem útjára, de erre még külön, hamarosan visszatérek. Jó, kibököm a lényeget, szóval csalódott vagyok, mert volt ma (tegnap) egy sikertelen kiszállítás. Ritka ez, mint a fizetésemelés, de akkor is hiba. Egy szülinapi csokrot kellett volna Pécsre kivinni, de elkevertük. Ma pótoltuk és kivittük, emellett vissza is fizettem az egészet, nem vacakoltam, mert itt nem lehet. Szeretem a 100%-ot. Zsebre tenni is, és elvégezni is. Aztán ha gebasz van, akkor gebasz van, nincs mese, csak egy csalódott ügyfél, akinek valahogy szebbé kellett tenni a napját. Ez mégsem vigasztal, rühellem a kudarcot.

Klikk a képre